Imperiul LVMH al lui Bernard Arnault lansează un asalt ostil asupra fabuloasei Case Gucci. Tom Ford și Domenico De Sole, duo-ul responsabil pentru renașterea spectaculoasă a casei Gucci din anii '90, ripostează, ca să-și protejeze independența.