Bun venit în Regatul viselor, un tărâm seducător al frumuseții, luxului, puterii și banilor, modelat de o distribuție de personaje extraordinare. În centrul acestei povești se află Bernard Arnault și Francois Pinault, doi francezi foarte ambițioși.