2001 de scântei în întuneric
Recrearea prin animație a interviului cu Stanley Kubrick, publicat în 1968 de revista Playboy, cu actorul Keir Dullea în rolul faimosului regizor.
Crearea din nou, prin diverse tehnici de animație, a interviului în profunzime cu Stanley Kubrick, publicat în 1968 de revista Playboy, cu actorul Keir Dullea interpretându-l pe faimosul regizor.