Cel cu partenerii de somn
Rachel și Phoebe concurează pentru a fi domnișoara de onoare a Monicăi – dar ea nu vrea să facă această alegere. Phoebe îi dă voie, până la urmă, lui Rachel să preia această îndatorire. Chandler încearcă să-i ceară scuze unei iubite din tinerețe.