Cel cu verișoara lui Ross și a Monicăi
Verișoara superbă a Monicăi (Denise Richards) face haos în viețile lui Chandler și Ross, fără să vrea. Rachel și Phoebe plănuiesc o petrecere surpriză pentru Monica, cu ocazia nunții ei.