Cel cu toate prăjiturile
Chandler și Rachel nu reușesc să se abțină să mănânce bucățile de cheesecake menite unui vecin. Fostul iubit al lui Phoebe se întoarce pentru o singură seară, dar Joey ar putea distruge atmosfera romantică.