Cel cu asistentul lui Rachel
Rachel vrea să angajeze un asistent drăguț și tânăr în defavoarea unei femei mai calificate decât el. Serialul lui Joey este anulat. Chandler, Monica și Ross dezvăluie secrete jenante pe care le știu despre ceilalți.