Cel cu noul creier al lui Joey
Personajul lui Joey într-un serial devine mai important – spre disperarea vedetei serialului, care este o divă. Phoebe și Rachel se ceartă pentru că nu se pot decide care dintre ele îi va returna telefonul unui bărbat sexy.