Cel din Vegas, Partea a II-a
Monica și Chandler se împacă și, în funcție de cum cade un zar, decid să se căsătorească imediat într-o capelă din Las Vegas. Odată ajunși acolo, ei descoperă că cei care s-au căsătorit acolo înaintea lor sunt Ross și Rachel, foarte beți.