Cel în care toți află
Ross închiriază un apartament cu o fereastră care dă în apartamentul în care stau Monica și Rachel. În timp ce vizitează apartamentul, Phoebe îi vede pe Monica și Chandler făcând sex și află adevărul. În sfârșit, Ross află și el.