Cel în care băieții merg cu poliția
Atunci când băieții patrulează în mașina de poliție cu Gary, Emily lasă un mesaj pentru Ross. Rachel, care era în apartamentul lui pentru a împrumuta un blender, aude mesajul și îl șterge din greșeală.