Cel cu sora îndrăzneață
Phoebe strânge bani pentru Armata Salvării în timpul sărbătorilor. Un Ross plictisit creează haos în viețile lui Joey și Chandler. Rachel e tulburată de relația dubioasă a noului ei prieten cu sora lui.