Cel în care Ross nu știe să flirteze
Ross încearcă să flirteze cu fata care livrează pizza, iar rezultatele sunt teribile. Rachel pierde o pereche de cercei pe care Monica i-o împrumutase lui Phoebe. Joey nu știe cum să-i spună bunicii lui că rolul lui dintr-un serial a picat la montaj.