Cel în care se duc la petrecere
Băieții se decid să fie spontani și nebuni. Șeful lui Rachel îi oferă acesteia o promovare. Monica trebuie să se decidă între un job stabil ca bucătar șef la un restaurant și afacerea ei de catering cu Phoebe.