Cel cu noua iubită a lui Joey
Joey crede că Chandler o urăște pe noua iubită a lui Joey – dar adevărul e că Chandler o evită pentru că se simte foarte atras de ea. Ross și Rachel încearcă amândoi să-i provoace gelozie celuilalt.