Cel cu Chandler în cutie
De Ziua Recunoștinței, Joey îl pedepsește pe Chandler pentru că a sărutat-o pe Kathy. Monica are parte de o surpriză atunci când merge la oftalmolog – acesta se dovedește a fi fiul atrăgător al fostului ei iubit.