Cel cu dansul de bal
Joey îi dă lecții de dans administratorului blocului, pentru ca acesta să nu le dea afară pe Rachel și Monica din apartament. Phoebe vrea să îl invite în oraș pe clientul ei foarte sexy de la masaj.