Cel cu graba
Monica și Rachel ar face orice pentru a-și recupera apartamentul de la băieți. Ross o cere în căsătorie pe Emily, iar ea acceptă. Prietenii lui Ross sunt îngrijorați că e prea devreme pentru căsătorie în relația lui Ross și Emily.