Nu se mai poate, prima parte
Jim și Jackie se descurcă greu cu noile lor circumstanțe. Luke trebuie să aleagă între Jacob și Ruby. La petrecerea lui Alex, cu ocazia împlinirii a 65 de ani, Ally cunoaște pe cineva care o face să-l vadă pe Paul într-o lumină nouă.