Fără spectacol
Un Paul devastat e forțat de noul lui șef să taie din buget. După ce încercarea lui Ally de a o impresiona pe Ava se încheie în umilire, ea îi spune niște adevăruri lui Paul, chiar când Jackie descoperă un adevăr îngrozitor despre un prieten pe moarte.