Fără confort
O problemă cu spatele îl face pe Paul să se servească din colecția de analgezice puternice a lui Leah. În timp ce Luke și tatăl lui se apropie, Ally și Ava se îndepărtează și mai mult, iar Ally caută pe cineva pe care să dea vina.