Fără nicio direcție spre casă
Atunci când Luke refuză să locuiască cu tatăl lui, Paul stă în casa lui Leah, care este în luna de miere. Mama singură Ally începe să simtă presiunea, în timp ce un eveniment dureros din trecutul familiei are un ecou surprinzător în prezent.