Nu se poate face nimic
O Ally ambițioasă își propune să salveze compania și să organizeze o petrecere memorabilă pentru Ava de ziua ei, în timp ce Paul, care iar nu a primit o promovare, se întreabă dacă a avut vreodată ambiție în viața lui.