După atac, Piotr observă că Eryk falsifică probe pentru a-l transforma pe Hanus într-un țap ispășitor. Piotr și Anna descoperă că Skalski face parte din conspirație. Se dovedește că, de la început, scopul real era de a pune mâna pe putere în guvern.