După moartea Nataliei, Piotr descoperă că a fost manipulat. Cineva l-a folosit pentru a provoca prăbușirea guvernului. Piotr inițiază o nouă anchetă. Urmele duc la o firmă de lobbying, unde este angajat vechiul lui prieten, Sebastian Malik.