Datorită ajutorului unui informator, Piotr reușește să supraviețuiască ambuscadei pregătite de ABW pentru a-l ucide. Piotr pleacă în Silezia pentru a afla ce a descoperit Andrzej. Piotr își dă seama că ancheta are legături cu dezastrul minier din Bytom.