Trezire la realitate
Se apropie călătoria în Hawaii şi Whitney se pregăteşte pentru cursa de 5000 m. Îl vizitează pe Buddy la dezintoxicare şi îl invită să vină cu ea. Va reuşi el să ajungă la timp?