O ambuscadă în toată regula
Încercând să-l uite pe Avi, fostul ei iubit, Whitney îşi uneşte forţele cu Nada, cealaltă fostă iubită a lui. Dar o întâlnire întâmplătoare cu Avi le şochează pe fete.