Un bebe cu greutate
Înainte să plece, Buddy are o ultimă discuţie cu Heather, dar nimic nu o pregăteşte pe aceasta pentru o veste-bombă. Whitney anunţă un plan alarmant pentru a-şi întemeia o familie.