Bărbat invizibil
În timp ce Buss se ciocnește cu West din cauza personalului de antrenori, Paul îi cere o favoare lui Pat Riley. Pe drum pentru prima dată, Earvin încearcă să reia legătura cu cei dragi din Lansing.