Memento Mori
Antrenorul secund Westhead se adaugă listei tot mai mari de probleme a echipei Lakers atunci când se confrontă cu o tragedie de proporții shakespeariane. Curtat din ce în ce mai mult de sponsori, Earwin consultă un nou consilier financiar.