Părți dintr-un bărbat
În timp ce membrii echipei Lakers se pregătesc pentru primul meci din sezon, cu Clippers, Kareem, din ce în ce mai frustrat, începe să se îndoiască de rolul lui în echipă - iar antrenorul McKinney îi ațâță rivalitatea cu Earvin.