Lebăda
1979. Omul de afaceri Jerry Buss pune la bătaie întreaga sa avere pentru a cumpăra Los Angeles Lakers. Antrenorul Jerry West ezită să-l recruteze pe Earvin Johnson - care trebuie să decidă dacă se poate ridica la înălțimea poreclei lui: Magic.