Doar asta este?
După ce îi dă lui West mână liberă la formarea echipei, Buss încearcă să-l farmece pe proprietarul Celtics, Red Auerbach. Între timp, eforturile lui Earvin de a le impresiona pe femeile din viața lui nu dau roade.