Afacere de familie
Simone este încântată că Baby Shay vine în oraș, dar un alt vizitator la care nu se aștepta o surprinde, mulțumită Amarei. Lui Damon îi este greu pe teren, în timp ce problemele de familie ar putea amenința noua sa legătură cu mama lui.