Adevărul doare
Când se întrerupe curentul la Bringston, toată lumea își face timp să dezvăluie unele adevăruri surprinzătoare unul altuia. Simone se chinuie să le spună prietenilor despre fiul ei când află că va fi în oraș pentru o vizită.