Dacă ai fi știut
Simone trebuie să echilibreze jocul la dublu cu Thea cu încercarea de a petrece timp cu un oaspete neașteptat. Relația lui Damon cu Simone se lovește de un obstacol, așa că își concentrează eforturile pe jocul absolvenților.