Și acum?
După ce s-a întors din pauză, Simone încearcă să-și distragă atenția, inclusiv la turneul ei de tenis, pentru a evita să se ocupe de ceea ce o deranjează cu adevărat. Când Damon are mai multe întrebări decât răspunsuri, găsește ajutor de la Thea.