De neînlocuit
Simone încearcă să-și înțeleagă rolul în echipa de tenis și Thea primește niște vești care o supără. Cu antrenorul Marcus de negăsit, un antrenor interimar preia rolul acestuia, ceea ce duce la un conflict între Damon și JR.