Așa trece imperiul
Lui Axe i se oferă informații privilegiate de la un fost angajat și se gândește dacă să le folosească. Chuck se confruntă cu presiuni externe pentru a renunța la o investigație. Lara plănuiește o mare petrecere pentru ziua de naștere a lui Axe.