Revenire temporară
Axe se confruntă public cu un manager de fonduri speculative rival și, cu ajutorul unui stagiar talentat, inițiază un nou joc financiar ce ar putea distruge concurența. Chuck își trimite echipa să găsească rapid un caz care să îi salveze poziția.