Jurământul
Presat să facă progrese, Chuck dezvoltă o nouă strategie. Wendy ajută un miliardar din lumea tehnologiei să evalueze un candidat pentru un proiect special. Axa se gândește să doneze jumătate din valoarea sa netă operelor de caritate.