Monedă
Chuck, Connerty și Sacker trebuie să se bazeze pe un insider nervos care e dispus să poarte un microfon. Între timp, Axe pierde foarte mulți bani și are nevoie rapid de o soluție. Wendy își redescoperă pasiunea pentru fosta slujbă de la Axe Capital.