Cel care te face rege
Axe investighează cine a fost în spatele eșecului din afacerea Sandicot, dar se confruntă cu o opoziție formidabilă. Chuck află secretele unui rival politic. Lara face o excursie de PR în Sandicot pentru a reduce tensiunile dintre oraș și familie.