Punctul fără întoarcere
În timp ce SVN se pregătește pentru importantul weekend caritabil, Jackie ia o decizie legată de viitorul ei la canalul de televiziune. Beth Ann și Darcy se concentrează pe Perry, în timp ce minciuna Joannei vine înapoi s-o bântuie.