#JoannaStrong
Joanna încearcă să-l cucerească pe bărbatul pe care-l place și recrutează colegi de serviciu și niște fani SVN pentru a umple sala la concertul lui. Patricia pune la cale un plan prin care să se folosească de cancerul Joannei pentru a ajuta televiziunea.