E impecabilă
Patricia plănuiește un weekend caritabil dedicat unor organizații care luptă împotriva cancerului, iar asta o face pe Joanna să intre în panică. Jackie vrea controlul asupra „Beautiful You”, dar mintea Patriciei e în altă parte.