Flori artificiale
Joanna încearcă să-și retragă minciuna, dar determinarea îi este testată de atenția de care are parte. SVN celebrează aniversarea de 30 de ani a lui Jackie, iar Patricia nu vrea ca Jackie să spună adevărul despre viața ei personală la TV.