Lumea fantomelor
În timpul pregătirilor pentru sărbătorirea serii tradiționale a Iluminării, Mystic Falls este invadat de spirite. După o întâlnire violentă cu un spirit furios, Damon îi cere ajutorul lui Bonnie.