Legăturile care ne unesc
Bonnie crede că visele ei recurente legate de coșciugele lui Klaus i-ar putea dezvălui cum poate fi ucis. Visele îi facilitează lui Bonnie și o reuniune cu mama ei, Abby, pe care Bonnie nu a mai văzut-o de 15 ani.